30 november 2012

Tiden är knapp...

Foto: www.rosesjolander.com 
...och det är så mycket jag vill hinna med. Huset är alldeles nästan färdigt och vi hoppas vara inflyttade lagom till jul. Fint som snus blir det och rätt vad det är kommer det säkert en bild eller två.

Barnen växer så det knakar med lilltrollet redan ett halvår och stortrollet på väg mot sin fyraårsdag. Naturligtvis finast i världen och det är helt underbart att se den stora syskonkärleken dem emellan.

Skrivandet i Onäng OrdsMedia rullar på med många roliga reportage tillsammans med fotograf Sonja Dahlgren. Vi är hur stolta som helst över att ha sålt till bland annat Allt om Trädgård, Hus & Hem trädgård och Expressens LEVA & BO och på det nya året blir det massor av nya spännande äventyr.

Sen ska ju en trädgård planeras och anläggas, nästa vecka håller jag en kurs i julkortsmakeri och på söndagar hänger vi i skogen med Friluftsfrämjandets Knytteverksamhet. Med andra ord skulle jag gärna ha 48 timmar på mitt dygn för att hinna med allt roligt.

Jag inser mina begränsningar i bloggvärlden och passar därför på  önska allt gott för december och så småningom en härlig jul och nyårshelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar